9 Ağustos 2017 Çarşamba

En Sevdiğimin Blog u


Merhaba Evren!! (tabi ki arkadaşımın lafı olan dünya dan kopyalamadım)
Ben sizin biricik japonunuz bugün burada başlık dan anlayacağınız gibi en sevdiğimin blog unu tanıtacağım .Önce size ondan bilgi verim sonra ise kim olduğunu söyleyeyim .Şuan dinlediğim şarkı ise GOT7 beylerimin şarkılarından oluşan youtube mix i . Çok güzel bir grup tavsiye ederim;) ve yazı yazarken gerçekten ilham veriyorlar . Ben bir IGOT7 (ahgase) olduğum için  sizi seviyorum GOT7 .Aha yine konu karıştı .


Benim arkadaşım menolly . Kendisi çok iyi bir dosttur .Ona her şeyimle güveniyorum .Bazen veletlikde taslasa onu çok seviyorum (ivit o benim veledim ama tatlı  veledim ).Yaşı henüz daha küçük de olsa büyük insanlardan daha bilgilidir .Sanki büyümüşte küçülmüş o cinsten .Menolly benim en yakın arkadaşımdır (Lara mı saymazsak ).Ben ne zaman üzgün olsam her daim yanımdadır .Ben onunla fudanjuku grubu sayesinde tanıştım ve şu an da iyi ki tanışmışım diyorum .Ben  onu görmeden sevdim yani içini ve düşüncelerini sevdim .İnşallah seninle ömür boyunca hep arkadaş kalırız arkadaşım .Ben her daim seni seveceğim ve her daim seni koruyacağım benim biricik arkadaşım. Hayallerinden asla vazgeçme ve bu yolda devam et . Sana üzülmek yakışmıyor bunu unutma hep gül olur mu sen gülünce yanağında gamze çıkıyor ve ben o gamzede kaybolmak istiyorum .En yakın arkadaşlarımız bile bizi sırtımızdan vurur menolly ben bunu tatmış olarak senin tatmanı istemiyorum arkadaş seçimlerini iyi yap ve daha güzel ,keyifli yaşayacağın arkadaşlarla yola devam et. Hayallerini bir gün gerçekten gerçekleştirecek ve Japonya da bulunup fudanjuku ile tanışacaksın ve beni de unutma olur mu


Menolly hepinizin bildiği gibi Aysel ....Onu çokça sevin ve her daim yanında olun yaşı daha küçük olsa dahi büyüklere taş çıkartır yani akıl yaşta değil baştadır tarzı .Onun blog unu çokça sevin ve onun hayal dünyasına yolculuğa çıkın

FİGHTİNG! MENOLLY-DESU

seni her daim koruyacağım ve her zaman seveceğim kızçem

->blog unun linkini alta koyuyorum bi göz atın bence hayal dünyası çok geniştir
http://seymenleyla.blogspot.com.tr/
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder