21 Ağustos 2017 Pazartesi

now

Önceki yazımda sıkıldığımdan bahsetmiştim ve gerçekten de sıkılıyorum .Ben de sabah pişirdiğim sütten bir bardak alıp bilgisayarda takılıyordum ve got7 nin son albümü dinliyordum ve aynı zaman
da arkadaşlarımla konuşuyordum (Lara ve Menolly ile) sonra twitter da neler oluyor diye bakmak istedim bakmaz olaydım .ÇÜNKÜ JİN TWEET ATTI ve bundan sonra iyi olamadım ve şu an dada iyi değilim sıcak bastı sütten midir yoksa tweetten mi bilemedim.
KİM SEOK JİN  sen gerçekten çok iyisin benim kötü anımda bana yetiştiğin için sonsuz teşekkürler comeback inizi dört gözle bekliyor olacağım
Tweet i aşağıya bırakıyorum ölmek istemiyorsanız bakın
https://twitter.com/BTS_twt/status/899608579644063744

2 yorum:

  1. şirin fotolar vat twitte. bi de dont change diyoooo :)

    YanıtlaSil
  2. resimdeki çocukları görünce kalbim kaldırmıyor deep .yorumun için teşekkür ederim :)))))))))))))))

    YanıtlaSil