12 Eylül 2017 Salı

Hangi fandomlardayım

                                   .-.        KPOP IS MY LİFE       .-
                         
İşyerinde oturmaktan canım sıkıldı ve ben de  hangi grupların fandomlarında olduğumu yazmak istedim gerçi yazıyor ama işte can sıkıntısı ne yapalım ?
öncelikle ;
1-FUOU =Fudanjuku
2-ARMY =BTS
3-EXO-L =EXO
4-IGOT7 =GOT7
5-BLİNK =BLACKPİNK
6-TRİANGLE =VERMUDA
7-HİDDEN KARD = KARD
8-ONF grubu galiba daha fandom ismi belli değil
9-DAY6 galiba bu grubunda fandom ismi SUNDAY
Başka hangi fandomlarda olduğunu unuttum ya Japon şok (Merve de BİM hahahah espri yapma Merve) *-*

Şimdi de dinlediğim ama hala fandomuna giremediğim gruplar;
1-NCT127
2-BİGBANG
3-TWİCE
4-İKON
5-MONSTAX
6-VİXX

Yaaa ben  niye unutkanım :( bir konu hakkında uzun düşününce unutuyorum ne yazacağımı.Neyse sağlıcakla kalın sarangahae

Bu arada BTS in comeback yapacağı saat değişti unutmadan söyleyeyim .Kore de onların saatine göre 18.00 la 24.00 arası uygulamadan dinlenen müzikler sayılımıyormuşş.Bu haberi gördükten sonra beni bir sinir aldı .BTS rekor kıramasın diye yaptıkları şeye bak .O yüzden müzik bizim  saatimize göre öğlen 12.00 da yayınlanacak bir de okulun ilk günü .Big Hit bir gün önce yapsaydınya tamda  biz okulda olduğumuz saat :(((((((((((




4 yorum:

  1. heeey tamam dinlerim bu söledikleriniii. sen demiştin ya baksanaa, fight for my way yazımda, yorumlarda, hayaller ve yıldızlarla ilgili dizi, bulamadım hatırlamadım henüz ama aklımda, o yazımın yorumlarında sana bir arkadaşımız diziler önerdi, baksanaaaa :) bi deee iyi okullaaaar. işyeri mi, çalışıyo musuuun ne güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakdım yorum bile yaptım :) sonra işyerinde teyzemin yanına yardımcı olmak için gidiyorum :)

      Sil
  2. Vixx dinler miydin sen vaaay :D
    Yine tatlılıktan havada uçan yazılarla tatlılıktan havada uçuyordu Japon :D

    YanıtlaSil