11 Eylül 2017 Pazartesi

Tatilim


Evet bir tatilin daha sonuna geldik malesef :(
Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim ya .Tatil hem güzeldi hem de sıkıcı .Ben okula gitmek istiyorum abi ...........  Okul zamanı daha disiplinliydim kendimi tatilde bocaladım .Bu yaz iyi tatil yaptım evde boş boş oturarak ( burda bi namjoon gülüşü attım ARMY olmayan anlamaz heheheh neden böyle bir şey yaptım ben )

Okulumu özledim ,arkadaşlarımı yemin ederim ödev ve dersleri de özledim (ilginç bir öğrenciyim).Okul iyi kötü gidiyordu ya .Gitmekte istemiyorum 10.sınıfdan korkuyorum .Hem gitmek hem gitmek istemiyorum kendimden soğudum be

18 Eylül gemesin ya o gün BTS in yeni albümü çıkacak *-* Resimlerde öldük zaten albümde nasıl yaşayacağız bilmiyorum .Birde gece 00.00 da çıkıyor .T-ARMY ler nasıl izliyecek bilinmemektedir bir de okula gidiyorlarsa ...............

Gelelim tatilde ne yaptıklarıma, şuraya koca bir sıfır çizelim 0. Gerçi yaptımda onları sayim;
1-Sevdiklerim için oy verdim (tabiki BTS)
2-Az da olsa soru çözdüm
3-Bol bol kpop la vakit geçirdim
4-K-dreama ya atıldım
5-İnternette gezindim
6-Blog serüvenine atıldım
7-Arkadaşlarım ile konuştum
daha bir şey yapmadım .

Yaaaa bu tatil çok kısaydı ya da bana öyle geldi.Bu tatil boyunca evden çıkmadım desem yeridir çünkü çıkmadım .Gittiğim en uzak yer de sultangaziden gaziosmanpaşaya gitmek oldu .
BİM e okul malzemeleri gelmişşşş .Gitmem lazım alacağım bir kaç şey var .I LOVE BİM :)Bekle öğrencileri BİMMMM

Bu arada iyiki bu sene 10.sınıfa geçiyorum eğer 9.sınıfa geçseydim bir hafta önce okulda olucakdım .Atlattım gitmeyee yuppi

Uzun lafın kısası yaz tatilim her zamanki geçti .
Sizleri seviyorum her daim yanımda olan insanlara kucak dolusu sevgiler :)))))))

4 yorum:

  1. Umarım yeni okul yılın çok güzel ve başarılı geçer. :) Bu arada korkmana hiç gerek yok. Sen sadece kendine güven yeter. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen haklısınız hatta korkumun üstüne gitmem lazım

      Sil
  2. ha haaa okul eğlenceli tabiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanında sevdiğin arkadaşların olunca eğlenceli oluyor ya ama sınavalar ve ödevler olmasın:(

      Sil