22 Aralık 2017 Cuma

Oremanida

ıch lebe dich

Uzun zaman oldu bu diyara kapılmayalı ... Aslından çok meşgulüm bir yandan okul, ödev ve en önemlisi düşüncelerimi yazıya aktaramama korkusu. Ama artık başarmam gerek yoksa o korkumu nasıl yenicem . Yazmam gereken ,duygularımı aktarmam gereken baya konu var ama müsait olamıyorum .Önümüzdeki hafta sınavlarımız başlıyor :(  ve ben daha hazır değilim. Çünkü 18.12.2017 günü öğlen saatlerinde aldığımız haberle yıkıldık arkadaşımla .SHINee grubunun vokalı ,benim biasım Kim Jonghyun  intihar etti .Hala aklıma geldikçe gözlerim doluyor , ağlamak istiyorum .Dışarıya vurmadan içimden ağlamaya çalışıyorum. Bazen düşünüyorum onun yanına gitmeyi ama korkuyorum .Benim olmayan bir cana kıymaya .Ama elbette bir gün ölüceğiz .

Şimdi bir sonraki yazılarımdan biri onun hakkında olucak.Son zamanlarda dinlediğim şarkı listesi olucak ,ve nice konu .
Biliyorum hiç güzel yazamadım bu yazıyı sadece neden uzun zamandır olmadığımı söylemek için gelmiştim. Bu satırları kimsenin okumayacağından emin olduğum için rahat yazıyorum .Bir dahaki sefere görüşmek üzere...

Gökyüzüne bakmayı unutmayın çünkü orda sayısız güzellik var .Benden size tavsiye çünkü ben öyle yapıyorum :)

4 yorum:

  1. Sonunda döndün be unni,bırakma yazmayı sakın :)
    Jonghyun için hala üzülüyorum,ama bence gittiği yerde daha huzurlu.
    Şarkı listesini bekliyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bu diyardayim ve kolay kolay da gökyüzümu bırakmak istemiyorum^_^

      Sil
  2. heeeey dönmüşsün heee. bugün ayselin google'ında da gördüm yeni yazın olduğunu. aa yazmış gideyim derken sen mesaj yazdın ciciş :)

    YanıtlaSil