4 Temmuz 2017 Salı

Nipponjin

Benimle beraber benim gökyüzümdeki yıldızları keşfetmeye ne dersiniz?

Ben Merve Nur Aydına. Genelde japon 
ya da nipponjin (japonun japoncasi )derler.
12 Mart 2002 de doğdum .Orduluyum .
Japonya ve Güney Kore faniyim .  Japon fanlığına victory kickoff adlı anime  sayesinde başladım.İyiki de başlamışım.O animenin şarkılarında Japonca şarkı vardı ve böylelikle japon fanı oldum . Kore fanlığına gelirsek lisedeki arkadaşım sayesinde oldum. Ben fudanjuku (6 kişilik tatlı kız grubu )hayranıyim .  Bütün kızlarımi seviyorum ama en çok da sarı olan üye Seto Kouki (Kana Seguchi) yi seviyorum  . Başka Japonca şarkı dinlemem yada fudanjuku gibi sanatçı bulamıyorum diyim .Ben ;
-BTS hayranı yani ARMY im,
-GOT7 hayranı yani İGOT7 (ahgase)yım,
-EXO hayranı EXO-L ,
-CROSS GENE hayranı CANDY im
-DAY6 hayranı MYDAY in
-VERMUDA hayranı TRİANGLE yim
Bunlar dışında başka grup dinliyorum ama fandomuna daha girmedim.Mesela BLACKPİNK , BİGBANG , TWİCE ,VİXX ...... şimdi kendime gelelim . Sevdiklerimi kıskanırım ,çok duygusalım ,sevecen olarak bilinirim ,içi dışı bir olan biri gozuksemde böyle biri değilim aslında bu bloguda bu yüzden yazıyorum kendimi daha iyi tanımak ve herkese tanıtmak için yazıyorum . Bunlar benim bir sebebim diğer bir sebebim hem vakit geçirmek. :)))
Bu blogda ne yapıcaksıniniz nipponjin ile
-yeni çıkan dinlediğim gruplarin şarkılarına tepkilerimi yazarım ve sizi belki hayranı yaparım kim bilir ;)
-kendi yazdığım şiir ya da düz yazılarımı yazarım
-okuduğum kitapların kendimce özetleri (iyi özet yazarım ) ve o kitap hakkında düşüncelerimi yazarim
-BTS , arkadaşlarim ve ben olan hikayemu yazarım
-izledigim anime, çizgi film , dizi leri yazarım
-fandomu olduğum ya da olacağım grupları

Sizi seven biricik Japoncan;)



2 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş canım unni'm.Sonsuza kadar arkandayım tomodachi ^_^

    YanıtlaSil
  2. Ben de senin her zaman yanındayım tatlı , gamzeli olan tomadachi ;)

    YanıtlaSil