8 Ağustos 2017 Salı

Hayal Kurmak?



Uzun bir aradan sonra merhaba .Bir sürü yazmam gereken konu var ama nasıl cümleleri toparlayacağımı bilemedim ve konular taslak olarak kaldılar .Yakın bir zamanda dinlediğim şarkıları yazdığım yazı gelecek çoğunluk tabiki BTS,GOT7,FUDANJUKU,EXO olacak ;)Sonraa ise yeni başladığım dizinin tahlilini yapacağım beni dört gözle bekleyin.Bu yazıyı GOT7 dinleyerek yazıyorum hadi başlayalım (konuyu değiştiren ve hemencicik  toparlayan biricik japon)
Hayal kurmak çok güzel bir şeyya her zaman hayal kurun ve onun peşinden sonuna kadar gidin .Bu  yol her zaman iyi olmayacak önünüze bir sürü aksilikler gelecek ,insanlar hayallerinizle dalga geçecek aşağılicak ama bu sizin hayalleriniz ve kendiniz kuruyorsunuz ve en önemlisi başrol SİZSİNİZ .

Hayal kurmak insanın zihnini genişletir ve daha iyi odaklanırsınız konuya (tamam abartmış olabilirim).Hayaller insanı öylesine motive eder ki, belli bir süre sonunda siz hayalin peşini bıraksanız da hayaller sizin peşinizi bırakmaz. Zaten bizi hayata bağlayan birazda gerçekleşmemiş hayaller değil midir? Hayallerimiz sürekli olarak artar. Ve hangisini yapacağımız konusunda kararsız kalırız .Bazen neden hayal kuruyoruz diye düşünüyorum ,gerçekleşmeyecek şeyleri zihnimizin içinde ana karakter biz olacak şekilde kuruyoruz .

Hadi biraz hayal kuralım ? Gözlerinizi kapatın ve düşünmeye başlayın (gözlerinizi kapatınca nasıl okuyacaksınız jnfjknd)kendinizi en çok ne mutlu edecekse onun hayalini kurun .Hadi bir kaç dakikalığına gözlerinizi kapatın ve düşünün........Ben kendim gözlerimi kapatınca bir anlığına kendimi Kore arkadaşlarımla birlikte bir grup olup şarkıcı olduğumu hayal ettim ya da sahilde sevdiğim insanlarla yürümek....Gözlerimi açtığımda ise hayallerimin yanından bile geçmediği gerçek dünyada buluyorum kendimi oysaki hayallerim ne kadar da güzeldi welcome to dünya fkjlf(espri yapamıyorum affedin)
Gelecekte nasıl bir dünya istiyorsanız onu hayal edin çünkü bu hayatı yaşayan sizsiniz bir de başkalarının fikirleri ile değil kendi fikir ve hayallerinizde devam edin.
Uzun lafın kısası hayal edin gari (bu kelimeyi seviyorum ya)Hayal kurmak bu yaşanmaz dünya da (ama yaşıyoruz o nasıl oluyorsa)en iyi kaçış yoludur. Sevdiklerinizle mutlu olun bir sonraki yazıda görüşmek üzere
Sayounara!
Hayal kurmayı seven biricik japondan ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder